Alla inlägg under maj 2010

Av lenaochmarta - 24 maj 2010 11:14

har väl inte hänt så mycket, Märta har nu blivit av med sitt "paket" operationen gick hur bra som helst, inga infektioner eller komplikationer. So far.  


Vi har varit på landet och där trivdes tjejen, dra i stockar och bara kunna vara ute hela dagarna, och kunna gå som man vill. Båten provade vi och det var inget problem det heller. Hon låg längst fram och kollade läget. Sedan la hon sig på golvet och slumrade in en stund. Gäddan som husse fick upp brydde hon sej inte om.


I helgen så har vi varit och kollat på lydnads tävlingar på Bro Håbo BK, Anki och Mary var med, träffade även Annelie som var där och hjälpte till. En mycket trevlig tävling, Anita dök upp oxå. Kul att ses !!


Nu i veckan så ska jag och Märta börja på klicker kurs med Anna-Lena. Det ska bli kul. Vi har provat lite innan men nu får vi proffs hjälp.


I helgen så åker vi troligen till landet igen om vädret är okey, inget regn vill jag ha.


Over and out

Ta hand om varandra.


Kjam kjam

Lena å Märta



Tänkvärt
Motgången är ofta en förklädd vän. Möt den med tacksamhet, för den ger dig styrka och klokskap.

Källa: Okänd
Tänkvärt
Motgången är ofta en förklädd vän. Möt den med tacksamhet, för den ger dig styrka och klokskap.

Källa: Okänd

Av lenaochmarta - 14 maj 2010 07:27

Nu är det nog dags för lite uppdatering känner jag..Vet inte hur många det är som läser denna blogg. Men ngn är det nog iallafall. Vore kul om ni kunde lämna en liten hälsning iallafall   .


Fredag efter jobbet så åkte jag upp till Marma, alla andra var redan där inkl. Märta. Hon fick åka upp med Carina och gänget redan på torsdagen. Det var ett glatt gäng med solröda ansikten som satt där när jag kom, de såg lite slitna ut. Solen tar även om det blåser !!   


Lördagen så drog alla ut och la sina spår på skjutbanans område. Jag la 2 korta spår till Märta, med leksaker och en apport, tänkte kolla lite vad hon gjorde när hon hittade apporten, vilket funkade bra, hon tog även upp denna och kom med den till mej..Bra där !!.


Medan spåren fick ligga så körde vi uppletande vilket fungerade klockrent, vi lånade en rolig blå grunka av Petra som även Märta fick sen, Tack tack Petra. Den är riktigt uppskattad av damen. 


Ska försöka trycka in lite bilder som Lindha tog, och som var ett krav att jag skulle lägga upp på bloggen, får se om jag fixar det.


  

Nu morsan så sticker jag !!

 

Jag hittar ngt här !!


Vad skriker kärringen där borta om, lika bra jag drar dit !! Konstig människa.


Över stock och sten i full fart.


 

Och nu ska det kampas för glatta livet.            


  


Och en sista bild på mattes "Stjärna "   


Måste säga att jag är riktigt nöjd själv med att jag lyckades få in bilderna.


Hoppas jag får godkänt av Lindha oxå..Tack för de fina korten.


Kjam på er alla därute, och var rädda om varandra.


Lena och Märta  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards