Direktlänk till inlägg 3 december 2010

We are back !

Av lenaochmarta - 3 december 2010 06:02

Hej hopp i vinterlandskapet, nu är Kung Bore här för ngr månader framåt. Tycker inte om   men bor man i detta land så får man ta detta. Lite kallt för min del att träna hund. Kursen jag har gått är nu slut, den har varit riktigt bra.


Jag och Anneli har träffats och tränat lite på Bro Håbo, vi filmade varandra med min "nya" mobile, tyvärr så har den gått på lunch nu, så vi får hoppas att jag får tillbaka den och att filmerna är kvar   .


Vi har även anmält Mary och Märta till Stora Sthlm den 18 december, det ska bli kul.


Ikväll så är det julfest med jobbet, lekar mm har jag förstått. Sedan bär det av till Greta i Sumpan. Märta ska vara med husse i garaget..


Sedan har jag kollat på en ny bil, det lutar mot en Ford "Fiesta" Van eller var det Focus..Ja så mycket koll har jag..Fick åka till jobbet utan värme i min bil igår, å jag kan lova att det var kallt..Sami på jobbet gick ner och kollade så flyttade han runt på lite relän.. Å sen funkade den igen..


Ta hand om varandra nu, för nu är det snart Paaartyy.


Kram till er alla och ta hand om varandra.


Lena å Märta







 
 
Lindha

Lindha

6 december 2010 09:09

Hoppas ni hade en trevlig julfest!!!
Och trevlig med en uppdatering :D

Vad kul att ni ställer på stora shlm iaf, vi håller tummar & tassar!
Kramkram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

7 december 2010 22:18

Hoppas det går att se filmerna sen annars får vi försöka en gång till, vi får försöka träna snart igen .

Kramizen till bästaste du o Märtisen

 
Glimz

Glimz

8 december 2010 22:29

Paaaartyyyyyyy, nice :) Back in Sthlm igen! Härligt att det blir Stora Stockholm, så himla skoj!!
Kramizen :D

http://ninz.bloggagratis.se

 
Gudrun

Gudrun

15 december 2010 14:16

Halloj! Ni kommer att vinna hela "skiten" på Lördag!!! Annars är det nåt fel.......Synd att jag är för gammal och inte orkar komma och titta!Men håller alla tummar jag har.

http://www.fetzerskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards