Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Juldagen !!

Av lenaochmarta - 25 december 2010 19:11

Nu är julen förbi och jag har "firat" jul, Barnen tjatade så jag fick bita ihop och vara med barnen och syrrans familj mfl på julafton. Det var ganska mysigt måste jag erkänna.   . Senast var för ca 11 år sedan. Har alltid jobbat jul och Nyår tidigare på mitt x-tra jobb.


Sedan var vi ju på STOKK i december, Märta fick en 2:a men en helt okey kritik. Mary fick en 1:a. Det var rikgigt roligt att ngn av våra hundar fick vara med lite längre.


Här jobbas det för fullt fick som sagt inte ledigt under julen elr ngn annan dag heller. That's life.


Dottern vill ha Märta nästa vecka så jag blir hundfri. Kommer nog att kännas galet tomt.

Vi sticker nog till Dalarna över nyår, då ska det åkas pulka och skoter.


Finns inte så mycket mer att skriva om just nu..


Jo jag vill att våren ska komma nuuuu.. Vill träna ordentligt.


Ha det bäst därute alla goa vänner.

Heppåre


Kramen ifrån oss.

Lena och Märta.



 
 
Glimz

Glimz

25 december 2010 21:02

En underbart god fortsättning vännen & det bästa önskas dig. Hoppas du fick fina julklappar :)

Julekramen till dig å det dina från mig!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

26 december 2010 11:15

Ja du nu längtar jag till varmare tider, träning vad är det inte mycket just nu Lotus tycker det är jätte tråkigt utan träning men det är för mycket snö och för kallt, så vi hoppas att snart komma igång o då måste vi ses. kramen till er alla från oss........

 
Lindha

Lindha

26 december 2010 16:17

En god fortsättning önskar vi er!!!
Ja träningen vill man gärna komma igång med igen, tänk om det blir som förra året, massa snö och kallt ända tills mars...
Ha det så underbart i Dalarna!
Kramkram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Gudrun och Tuva

Gudrun och Tuva

29 december 2010 18:10

Halloj! Oh träning? Vadå???? Vi tränade igår ju, fast lite kylslaget blev det ju , Märta och Tuva var nog nöjda iallafall. Var på klubben idag och planerna är plogade och fina så vi kanske kan träna där någon kväl nästa vecka? Ha ett GOTT SLUT och ett GOTT NYTT ÅR NU!Gudrun

http://www.fetzerskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards