Alla inlägg under januari 2011

Av lenaochmarta - 27 januari 2011 09:50

Fast detta med Bloggandet kommer inte i första hand.


Det händer inte så mycket här..


Anneli har ju fyllt år så då var vi på fest, riktigt trevligt. God mat och trevliga vänner. Och i Feb är det fest för då fyller Carina Jernberg jämt.


Vi har tränat lite med Gudrun och Tuva, vi tar oss sakta framåt.

Längtar verkligen efter våren nu..


Vi har varit på Djurakuten och lämnat blod till ngn tjej som ska forska på kullen ang detta med tass problemet som hanarna har. Om ca 1 - 1,5 år så ska denna forskning vara klar.


Sedan har jag sålt min kära bil !! Snyft. Saknar den men min plånbok kommer att att bli lite gladare. Så nu har jag en Volvo V70. Det funkar men den är inte som Kia'n direkt..


Förra helgen var det Årsmöte i Upplands Lo där jag nu sitter som sekreterare. Gudrun är kvar i styrelsen å det är bra !! Vi behöver denna driftiga kvinna.


I helgen så ska jag och dottern åka på MC mässan och kolla lite, kan vara kul att göra ngt med henne själv. Var ju ett tag sedan vi gjorde det.


Söndag kl 10 så är det träning med Upplands Lo.


Over and out

Ha det bäst där ute.


Kramen

Lena å Märta



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards