Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Brrrr....

Av lenaochmarta - 24 februari 2011 14:23

Kallt är det ute och våren känns inte som den är på väg   .


Här händer det lite saker på det privata planet, Jag satt och glodde på blocket och hittade ett hus som skulle hyras ut, vi ringde och åkte och kollade på detta torp ifrån 1930 talet, helt underbart ligger 10 min från Varpsund. Det var många som hade tittat på det, men de fastnade för oss..Så 1:a maj så går flyttlasset..  


I dag så ska Märta, Mary och Mira röntgas..Nu får vi hålla tummarna för alla 3..


Over and out..


Kramen till er därute

Lena å Märta



 
 
Lindha

Lindha

25 februari 2011 10:37

Häftigt med ny bostad, lagom till sommaren, önskar Er alla lycka till :)
Vi håller tummar och tassar för vovvarnas röntgen!!

Kramen på er!

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

25 februari 2011 19:48

Vad kul! Grattis =)
Kramen till hela flocken!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Gudrun och Tuva

Gudrun och Tuva

26 februari 2011 16:20

Vad kul med husflytten! Och grattis till att det såg bra ut på röntgen, resultatet kommer nog nästa vecka!

http://www.fetzerskennel.se

 
KAT

KAT

27 februari 2011 12:41

Håller tummarna att röntgen går fint....

Grattis till torpet:=)

http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

 
Gudrun och Tuva

Gudrun och Tuva

7 mars 2011 09:25

GRATTIS kompis

http://www.fetzerskennel.se

 
Glimz

Glimz

10 mars 2011 23:38

Sv; Gumman vad gullig du är, tack. Dina ord värmde gott =)
Kramar om!

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards