Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Solen skiner

Av lenaochmarta - 25 mars 2011 08:35

och jag med den..  


Nu har det gått ngr veckor och våren är i antågande..


Nu är jag hemma och väntar på våra nya KUNGSÄNGEN sägar, ska bli så skönt   de gamla sängarna har varit totalt värdelösa..


Igår tog jag bort knölen på ryggen, vilket inte var smärtfritt med nu är det över iallafall..


Snart så är det MH på Värmdö BK den 3 april..Oxå en rolig sak att se fram imot.


Har även varit på föreläsningen med Kenth Svartberg vilket var riktigt lärorikt..

Och då fick man ju träffa lite underbara människor..Det var ju ett tag sedan. 


Snart har vi Marma läger i antågande och flytten, känns som en spännande vår.

Jag kommer att åka upp till Marma på Långfredagen för att vara där tills Onsdagen, sedan ska man hem och packa !!


Nu ska jag supporta grabbarna som bygger ihop sängarna..Sedan är det tvätt stugan som gäller..


Dessa bilder tog T2 på Märta i veckan..


Mattes cooling..


Ha det bäst alla därute och ta hand om varandra..

Kramen

   





 
 
Gudrun

Gudrun

28 mars 2011 08:34

Hoppas du sovit skönt i nya sängen, hoppas jag kan hänga på på Märtas MH

http://www.fetzerskennel.se

 
Lindha

Lindha

28 mars 2011 15:50

Lycka till med Märtas MH till helgen, är väl peace of cake för snygg-Märta :=)
Hoppas nya sängarna gör susen!!
Snart är det Marma- jiiiiipppie!!!
Kramen

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

28 mars 2011 21:23

Shit i gatan vad fin hon är Märta, en riktig 10 poängare! Du har mycket roligt framför dig vännen =)
Sv; Nännä, ni hade super fint hemma i jämförelse med mig, det kan jag lova dig!
Kramen =)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

29 mars 2011 22:23

Men hallå!!!!
Vad ska ni till Värmdö o göra?när JAG kan spöka för Pärtan???HhhOOoooo!!!!

Kraaam
Ps.Hoppas ni "sovit" gott *L*

http://lykttandarens.dinstudio.se

 
Glimz

Glimz

30 mars 2011 21:10

100000000000000000000tack för tv-bänken vännen! Det blev super snyggt =) =)
Kramen till dig vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

30 mars 2011 22:27

Vilken bild på Märta den svartvita är superhäftig,
Lycka till på mh få se om jag kommer.

Kramisen o tack för prommisen i dag!!!

 
KAT

KAT

31 mars 2011 21:23

Lycka till på MH:t....Det kommer gå strålande ska du se....

kram

http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

5 april 2011 15:27

Visst är han söt min lilla kille =) Ett riktigt litet lakritstroll *asg*
Kram till dig vännen!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

7 april 2011 17:14

Sv; Lille bus är en riktig liten pussgurka, å sover som en kung!
Kramar till dig å Märta

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

9 april 2011 20:08

Lycka till på tisdag vännen!
Kraaaaam :)

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards