Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Ledighet !!

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan inte jag vara ledig eftersom han skulle backa upp mej !!..


Så det är bara att jobba !! Faan faan.


Funderar starkt på att byta jobb nu !!Ngn som vet ngt ?


Idag ska det iallafall packas och imorgon åker vi till Mama tills på måndag.


Kukkkkkeeellleee kuuuuuuk på Er alla där ute !!

Ta hand om Er.


Kram

Lena å Märta

 
 
Glimz

Glimz

22 april 2011 18:57

Dem söker personal på mitt jobb, massor av olika tjänster. Det finns säkert någon som passar dig! Ha nu så roligt på Marma :)
Påsk Kram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

26 april 2011 10:05

Jag har ingen aning vart du bor nu, du har ju flyttat toker! Så när får man den nya adressen :)
Kramen till dig vännen!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Lindha

Lindha

26 april 2011 13:25

Usch vad fort tiden gick.. Det var ju heelt lovely på Marma, och vilket väder!!
Och ist får man sitta instängd i detta härliga väder!
Lycka till med flytt & allt annat, hoppas vi ses snart igen!
Kramen

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

26 april 2011 14:53

@Nina jag har skickat den till dej !!

@Lindha Ja du det kan man lungt påstå. Hade gärna varit kvar i ngr fler dagar..

Kramen till Er båda

 
Glimz

Glimz

28 april 2011 13:22

Sv; Jo så är det nog. Men oavsett så exponeras ju en axel också & jag tycker ändå att man skall sy snyggt oberoende vart ärret kommer att sitta.
Kraaaaaaam :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

28 april 2011 18:33

@Nina Kan bara hålla med dej !! Mitt på ryggen är inte snyggt heller, bara hoppas att det bleknar med tiden..

Kramen
Lena

 
Glimz

Glimz

4 maj 2011 22:17

Lena, dem söker massor av personal på mitt jobb & engelskan är ju inget problem för dig! Närmre, roligare, bättre tider, du får ledigt & bättre betalt. Tänk på saken!
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ninz

Ninz

13 maj 2011 14:20

Han var helt fantastisk :)
Kramen
Nina o Sir Totte

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ninz

Ninz

19 maj 2011 22:22

Sv; Jävla vidriga latmaskar är vad dem är *sur*

Kram Ninz å Prinz *asg*

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Av lenaochmarta - 25 mars 2011 08:35

och jag med den..     Nu har det gått ngr veckor och våren är i antågande..   Nu är jag hemma och väntar på våra nya KUNGSÄNGEN sägar, ska bli så skönt   de gamla sängarna har varit totalt värdelösa..   Igår tog jag bort knölen på ryggen,...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards