Direktlänk till inlägg 25 mars 2014

2014 oj oj oj

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.  


Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping.

Vilket var ett riktigt häftigt boende, lite långt att åka till jobbet bara 7 mil ett håll. Men en mysig tid, öppen
spis i köket och denna härliga utsikt, även väldigt nära till Mälaren, för ett hopp i det blå.

Men det var inte orsaken till att jag även flyttade därifrån, utan vi separerade. Jag fick helt enkelt nog.

Bojsänket är borta och jag är uppe vid ytan igen, som en levande människa. Vilket är riktigt behagligt.

Har idag ett normalt förhållande vilket känns riktigt bra. Nu bor jag med nära vattnet men lite mer centralt,

Saknar dock skogar och ängar eftersom Märta gärna vill härja loss lite, men då har vi ju Barkarby vilket vi besöker väldigt ofta, minst 4 dgr i veckan.

Vi har varit på lite kurser jag och Märta, vi lallar runt och har riktigt skoj tillsammans, tävlat har vi inte gjort. Vet inte heller om vi kommer att göra det, det får vi se. Mina tävlingsnerver är inte de bästa. Men men gör vi det så gör vi det. Jag har iallafall fått henne korad på 507 poäng, vilket var riktigt roligt att göra.

Vi har varit på kurs i IPO vilket vi nog ska fortsätta med, ska även iväg på kurs den 24-25 Maj för samma figge igen Fredrik. Han var riktigt bra, och vi lärde oss mycket.


Nu säger jag over and out

Ta hand om Er.

Kram Lena och Märta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Av lenaochmarta - 25 mars 2011 08:35

och jag med den..     Nu har det gått ngr veckor och våren är i antågande..   Nu är jag hemma och väntar på våra nya KUNGSÄNGEN sägar, ska bli så skönt   de gamla sängarna har varit totalt värdelösa..   Igår tog jag bort knölen på ryggen,...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards