Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Underbart väder

Av lenaochmarta - 9 mars 2010 11:19

är det ute nu, även helgen som var bjöd på soool, helt underbart. Man blir så  .


Imorgon ska jag till doktorn för att kolla mej, har nu haft "röd" vecka i 7 veckor, inte kul alls vill jag lova !! Det börjar ta på krafterna undra hur mycket blod man har kvar i kroppen..Vi får väl se vad de säger, men med min vanliga tur hos doktorn så säger de väl åt mej att åka hem och ta en alvedon !! Man är kanske på väg att bli en "klemakterie kossa kanske"..  


På lördag ska Märta mfl på utställning i Sollentuna Badminton Hall, det ska bli skoj. Jamie kommer och visar Märta åt mej. Egen handler bra där !! Ska det va så ska det..     


Om ca 2 veckor åker vi ju till Kloten och jag bara längtar !! Det ska bli så underbart.


Kjam till Er alla och njut av den underbara solen, det tänker jag göra iallafall.

Lena



 
 
Lindha

Lindha

9 mars 2010 13:36

Längtar du verkligen till Kloten?? Du skulle ju visst ha snöbollskrig *asg*

Kraaam!

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

9 mars 2010 15:29

Japp Lindha, jag längtar.. Ha ha Inte krig utan mulning !!!

Kjam kjam

 
Anita och Aquila

Anita och Aquila

9 mars 2010 20:25

Om jag inte kommer på något bättre så kommer jag och kollar...;)

http://www.aquila.dinstudio.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

9 mars 2010 22:51

Hade jag inte haft bevakningen så hade jag kommit o kikat men vi ska hålla tummarna Lotus o jag men så söt o fin som hon är kan hon bara vinna tycker jag.

Kramizz på er vi hörs snart ringer o kollar hur det går.

 
Glimz

Glimz

10 mars 2010 20:12

Hejja hejja friskt humör det är det som susen gör hejja hejja!! Det kommer att gå jätte bra :) :)
Kramar om massor!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

11 mars 2010 11:17

Oavsett vad hon får för kritik så är hon fin i mina ögon.

Kjam kjam

 
Katarina

Katarina

13 mars 2010 09:21

Lycka till idag.......

Kram

http://garpsaventyr.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

13 mars 2010 23:00

MASSA GRATTIS TILL DET FINA RESULTATET IDAG.
Krama lilla Märta från Lotus o mig. ses snart.

Kramizz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards