Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Jag är kvar

Av lenaochmarta - 5 april 2010 16:55

fast påsk kärringarna har dragit, lite märkligt men så är det !!


Påsken har rullat förbi  i lugn takt, har inte hänt så mycket !


Lite kalas och en dag var vi i Håtuna och städade på tomten.


Lördag var en mys pys dag, söndagen var vi på Bro Håbo BK det hade anordnat en träningsdag. Vi som var där va Annelie me Lotus, Lindha med Axaj/Devli och

Anki med Malte och Mary.


Planerna är förtfarande väldigt grisiga, men det gick att vara på vissa ställen.


Vi tränade på kontkt övningar och stanna kvar, ligg i leran funkade det med !!


Anki jag och Annso tog en långprommis upp i skogarna vilket uppskattades av brudarna, Malte va med som ordnings polis.


Lindha tog ngr bilder med sin nya kamera " vill oxå ha" riktigt bra bilder..


Ska försöka skicka med min favvo bild ifrån gårdagen..


Märta ser ut som ett piggsvin som attakerar syrran..


Tack Lindha för bilderna


Kram

Lena å Märta


  

 
 
Lindha

Lindha

5 april 2010 19:03

Äntligen har du hittat rätt knappar så man kan kommentera :-)
Jaaa jäklar vilka roliga bilder det blev, tur man kan knäppa massa i följd!
Märta ser så tuff ut, vilken fullträff :D
Kram kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

5 april 2010 21:11

Vilken häftig bild på dom små godingarna, dom är för härliga, kul o träffa er på klubben igår, en riktigt bra dag för mig o Lotus han var helt slut när vi kom hem. Hörs snart.

Kramizzz

 
Glimz

Glimz

7 april 2010 08:56

Det var på tiden att du hittade rätt bland knapparna. Nu kan man kommentera också, cooolt :)
Härlig dag ni hade :)
KramKram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

7 april 2010 13:06

Man ska kanske inte vara så snabb ibland..
Fort blir fel !!

 
Anita och Aquila

Anita och Aquila

9 april 2010 22:25

Härlig bild! Nu var det länge sedan....

http://www.aquila.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards