Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Denna helg !!

Av lenaochmarta - 11 april 2010 14:08

Är snart till enda, och vi har firat min mamma som fyllde 70 år, helt otroligt.  

Många pensionärer kom och inte var de nyktra heller,    många goa skratt blev det iallafall. Och mamma var nöjd med dagen. Och det var ju huvudsaken.


Märta va självklart med och gosade med både den ena och den andre.  Hon skötte sej helt otroligt, gick och la sej och tog det lungt. Ingen stress där inte. Det var ett flertal av mammas vänner som ville ta med sig henne hem. Men där fick de tji !!..


Idag har vi varit på Bro Håbo och kollat på lydnads tävlingar, träffade Camilla    en liten stund det är alltid lika trevligt.


Nu ligger det en trött Märta och sover hon drar tom timmerstockar. Jobbigt att vara på klubben.


Take care


Kjam kjam

Lena å Märta

 
 
Lindha

Lindha

11 april 2010 19:23

Helt otrolig valp den där Märta, har nog aldrig beskådat en sån lugn & harmonisk valp!!! Men hon ät himla mysig då hon vill sova på fötterna :D
Kraaaam!

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

11 april 2010 22:56

Grattis till mamma & grattis till världen bästa Märta & ett stort grattis till väldens BÄSTA Lena!!!
Kraaaam :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

12 april 2010 11:25

Halloj på er!

Ni har haft fullt upp ser jag, lika här Lotus gjorde MH i går kul var det, men han har varit lite konstig i magen till o från denna vecka vet inte vad det kan vara. Hoppas allt är bra med dig o lilla Märtisen vi måste försöka ses snart skulle vara så kul.

Kramizen

 
Ingen bild

Lena

12 april 2010 18:06

Lindha. Jag hon är en cooling..

Nina. Tack suger åt mej som en snustorr svamp.

Anneli. Absolut så måste vi träffas. I helgen vill jag nog lägga ngt spår !!

Kjam till Er alla godingar..

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

13 april 2010 19:00

Hejsan igen!

Idag har jag bytt telefon igen och av någon anledning har alla nr blivit raderade, så ditt har jag inte kvar längre maila mig.

Kramizen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards