Direktlänk till inlägg 14 maj 2010

Marma läger

Av lenaochmarta - 14 maj 2010 07:27

Nu är det nog dags för lite uppdatering känner jag..Vet inte hur många det är som läser denna blogg. Men ngn är det nog iallafall. Vore kul om ni kunde lämna en liten hälsning iallafall   .


Fredag efter jobbet så åkte jag upp till Marma, alla andra var redan där inkl. Märta. Hon fick åka upp med Carina och gänget redan på torsdagen. Det var ett glatt gäng med solröda ansikten som satt där när jag kom, de såg lite slitna ut. Solen tar även om det blåser !!   


Lördagen så drog alla ut och la sina spår på skjutbanans område. Jag la 2 korta spår till Märta, med leksaker och en apport, tänkte kolla lite vad hon gjorde när hon hittade apporten, vilket funkade bra, hon tog även upp denna och kom med den till mej..Bra där !!.


Medan spåren fick ligga så körde vi uppletande vilket fungerade klockrent, vi lånade en rolig blå grunka av Petra som även Märta fick sen, Tack tack Petra. Den är riktigt uppskattad av damen. 


Ska försöka trycka in lite bilder som Lindha tog, och som var ett krav att jag skulle lägga upp på bloggen, får se om jag fixar det.


  

Nu morsan så sticker jag !!

 

Jag hittar ngt här !!


Vad skriker kärringen där borta om, lika bra jag drar dit !! Konstig människa.


Över stock och sten i full fart.


 

Och nu ska det kampas för glatta livet.            


  


Och en sista bild på mattes "Stjärna "   


Måste säga att jag är riktigt nöjd själv med att jag lyckades få in bilderna.


Hoppas jag får godkänt av Lindha oxå..Tack för de fina korten.


Kjam på er alla därute, och var rädda om varandra.


Lena och Märta  

 
 
Ingen bild

Therese

14 maj 2010 07:58

Gull Märta! Hon är så duktig så! :)

 
Lindha

Lindha

14 maj 2010 09:20

Duktigt Lena! Bildinläggen är klart godkända :D
Måste vara pga proffsfotografen ;-)

Kram kram!

http://vildarna.bloggplatsen,se

 
Anita och Aquila

Anita och Aquila

14 maj 2010 11:31

Liten hälsning från oss! Kul med bilderna, ser ju snyggt ut! Kram A

http://www.aquila.dinstudio.se

 
Ingen bild

Lena

14 maj 2010 12:03

Japp Lindha så är det.

Kjam kjam

 
Ingen bild

Malin o Mira

14 maj 2010 13:40

Fina bilder, o tack för trevligt sällskap uppe i marmaskogen :) Hoppas Märtan mår bra. Mira är lite för pigg för hennes eget bästa, man blir lite orolig när hon hoppar o far runt som en galning... Morfinplåstret försvann första kvällen, hon va lite risig i kistan så hon har säkert käkat upp det.. Invärtes eller utvärtes kanske inte spelar nån roll ;)
Kamizz från oss

 
Ingen bild

Lena

14 maj 2010 15:08

Tack själva. Det var riktigt roligt. Märta har faktiskt sitt plåster kvar..Och hon är pigg som attan. Tratten behöver hon bara ha på natten nu. Hon bryr sej inte om såret. Kan tänka mej att Mira är lite mer på alerten. Plåstret gör säkert ngn verkan om det är invärtes oxå.

Ha det bra
Kram kram till Er alla.

 
Camilla & Troija

Camilla & Troija

14 maj 2010 20:41

Men kära nån,vad får denna tösen att äta? *S*
Hon växer ju så det knakar.Gud va fin hon e.Kul att det går framåt med träning : ))

Kram Camilla & Troija

http://lykttandarens.dinstudio.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

14 maj 2010 23:19

Super fint du fått till det, mysigt har ni haft i marma förstår jag, synd att jag inte kunde följa med denna gång, super häftiga bilder på tjejen också. Synd att du inte kan komma i morgon. kram på er så länge.....

 
Glimz

Glimz

16 maj 2010 22:36

Fint jobbat tjejen! Du är rackarns duktig :) Ni kommer att gå såååå långt!
Kramar om!

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards