Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

Veckorna som har gått

Av lenaochmarta - 24 maj 2010 11:14

har väl inte hänt så mycket, Märta har nu blivit av med sitt "paket" operationen gick hur bra som helst, inga infektioner eller komplikationer. So far.  


Vi har varit på landet och där trivdes tjejen, dra i stockar och bara kunna vara ute hela dagarna, och kunna gå som man vill. Båten provade vi och det var inget problem det heller. Hon låg längst fram och kollade läget. Sedan la hon sig på golvet och slumrade in en stund. Gäddan som husse fick upp brydde hon sej inte om.


I helgen så har vi varit och kollat på lydnads tävlingar på Bro Håbo BK, Anki och Mary var med, träffade även Annelie som var där och hjälpte till. En mycket trevlig tävling, Anita dök upp oxå. Kul att ses !!


Nu i veckan så ska jag och Märta börja på klicker kurs med Anna-Lena. Det ska bli kul. Vi har provat lite innan men nu får vi proffs hjälp.


I helgen så åker vi troligen till landet igen om vädret är okey, inget regn vill jag ha.


Over and out

Ta hand om varandra.


Kjam kjam

Lena å Märta



Tänkvärt
Motgången är ofta en förklädd vän. Möt den med tacksamhet, för den ger dig styrka och klokskap.

Källa: Okänd
Tänkvärt
Motgången är ofta en förklädd vän. Möt den med tacksamhet, för den ger dig styrka och klokskap.

Källa: Okänd

 
 
Glimz

Glimz

26 maj 2010 23:13

Vilken härlig helg ni haft :) Bra du går på klickerkurs, då får DU lära mig allt du lär dig, det ser jag fram emot! Din lilla tös är en riktig cooling. Du kommer att komma långt med henne :D
Kramar om massor :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Lindha

Lindha

28 maj 2010 11:08

Skoj med en uppdatering, dom är få :-)
Vill läsa om Era utvecklingar & allt annat ni pysslar med!
Ha en skön helg!
Kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Gudrun

Gudrun

28 maj 2010 17:38

Hej, ja visst var vi duktiga! Synd bara att A-C räknat fel så vi inte fick njuta av publikens applåder...... Nästa år tycker jag att Märta och Tuva ska ingå i ett eget lag tillsammans med en lika gammal , kanske Mary? Trevlig helg, Gudrun

http://www.fetzerskennel.se

 
Anita och Aquila

Anita och Aquila

31 maj 2010 23:02

Dök upp var ordet sa Bull! Tack för din diskretion! Kram/A

http://www.aquila.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards