Direktlänk till inlägg 3 september 2010

SM i bevakning för Rottweiler.

Av lenaochmarta - 3 september 2010 17:52

 har vi varit med på helgen som varit, det var en rolig tillställning. Det var Upplands Lo som arrangerade detta i år igen..Bra jobbat alla som drog det tunga lasset.  


Sommaren försvann allt för fort, hoppas nu att hösten blir färgsprakande och varm   


Som jag har sagt tidigare så har Märta börjat på dagis 3 dgr i veckan, där hon har sabbat en tresits soffa med sin Ridgeback polare Bobby    , så har ngn en skinnsoffa som ni ska göra Er av med meddela gärna mej !!. Undra varför Micke frgade mej om detta..Ha ha.


Vi har nu börjat på lydnadstävlings kurs, vilket ska bli riktigt roligt..Ska satsa på att starta en lydnadsklass 1 i November..


Här kommer lite bilder ifrån sommaren.

Här simmar vi ut..



å här kommer jag igen..  

  

Åka båt e oxå kul !!

  

Här kollar vi in de nyfångade kräftorna !!

  

Pinnar finns det gott om att hänga i..

  

Sedan somnar man gott i skuggan..

  

Kjam till Er alla och ta hand om Er..

Lena å Märta




 
 
Anita, Aquila och Acke

Anita, Aquila och Acke

3 september 2010 23:03

Men kolla...du har uppdaterat! Kram....vilka fina bilder på söt-Märta!

http://www.aquila.dinstudio.se

 
Glimz

Glimz

3 september 2010 23:46

Håller med föregående skrivare, wwiiiipaaaaa, det är uppdaterat *asg* Nu är den goa somarn slut slut slut å sen kommer den fina hösten in in in tralla lalla laaaaaaaaa
Kraaaam!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

6 september 2010 14:26

Härligt o höra att ni ska tävla snart, nu måste jag ta igen veckan jag varit borta, Lotus vill väerkligen göra något nu, ses snart.

Kramizen

 
Lindha

Lindha

8 september 2010 08:51

Men Märta då vilken bustjej :D
Kul med kurs & tävlingsplaner, då är det full fart hos er alltså!

Kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

9 september 2010 22:16

Halloj tjejer!

Försökte ringa dig när jag åkte hem, måste säga att ni var riktigt duktiga, vilken kontakt!
Hon är bara så härlig din lilla tös(pöss på henne).
Vi kanske skulle kunna träna lite på söndag förmiddag innan jag ska på Dop om du har tid o lust.

Kramizen

 
Ingen bild

Lena

10 september 2010 08:07

Annelie - Jag hade glömt min mobile hos en kompis i går, jag hämtade den imorse.. Tack ja hon är go Märta..Vi kan ju höras på söndag !!

Kjam kjam

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

10 september 2010 11:15

Ja just det det sa du ju att du glömt den, det kanske blir för tidigt för er om ni är igång på lördagen också, jag måste nog träna 10 halv 11 i så fall ska vara borta 12.30

Kramizen

 
Gudrun

Gudrun

10 september 2010 19:46

Halloj! Härliga bilder, kul att ni börjat kurs.... ni blir farliga på tävlingar framöver.SötMärta kommer att bli superduktig, fast det är hon ju redan. Ses imorgon , vill tacka dig för din omtanke att fråga om det är ok att vara skrivare på tävlingen imorgon, inte alla som hade tänkt på det.. Nu tycker jag att det är helt ok. Klarar inte Tuva det så är hon inte "klar". Men bäst att hon får hälsa på dig innan vi går in på plan...

http://www.fetzerskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards