Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Ännu en vecka

Av lenaochmarta - 11 september 2010 09:02

har gått, tycker dagarna bara försvinner    Vi tränar på. Linförigheten är klock ren..Hon är så duktig min  Märta, nu ska vi få ställande och läggande under gång att funka, sedan tror jag att vi snart är i hamn..Ska nog ta och nosa på momenten i 2.an oxå så att träningen blir lite roligare.  .Man kan ju inte bara träna ettans moment..


Men vi leker och har kul ihop oxå vilket jag tycker är viktigt. Vi kör följa john i skogen över stock och sten, kurragömma mm mm. Folk tror nog inte vi är kloka på våra promenader, men det bjuder vi på   Värst var nog när Märta släpade på en halv björk över parkeringen   . Hon var så stolt..


Idag ska vi kolla på Gudrun och Tuva när de ska göra debut i lydnaden, det kommer att gå galant..  


Imorgon ska vi kolla på ett hus, men lgh är bekvämt och billigt alternativ. Nu när  vintern kommer   . Man slipper skotta snö, inga höga elräkningar mm mm. Det finns fördelar med lgh..


Nä nu är det dags att röra på dö fläsket och göra fixa lite med facet innan man går ut.


Ta hand om varandra och gläds med era vänners framgångar..  


Kjam kjam

Lena å Märta

 
 
Gudrun och Tuva

Gudrun och Tuva

11 september 2010 18:07

Hej, hej, klart ni snart är klara för debut.... Ni är säkert duktigare än vi var idag , men jag är nöjd , tyckte Tuva skötte sig bra, hon är inte klar ännu........Tack för lånet av kamprullen, Tuva gillar verkligen den. Tycker Märta och Tuva är söta ihop. Tack för supporten, om inte förr ses vi nästa Söndag, inte säkert du behöver ta emot spåret kanske jag hinner själv, men återkommer om det, Gudrun

http://www.fetzerskennel.se

 
KAT

KAT

11 september 2010 21:40

Åhh vad roligt att läsa! Här har det gått undna minsann, gör du inget annat än tränar??? Duktiga ni är! Ha en skön lördag kväll.....

kram

http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

11 september 2010 22:15

Jäklar i min låda, här lyser flitens lampa vill jag lova, härligt! Bra ni leker o har roligt, det är viktigt :) Jag röstar för lgh. Har bott klart i hus, det är bara slitsamt och dyrt. Som tur är tycker vi alla olika, annars skulle alla bo i lgh'er ;)

KramKram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Lindha

Lindha

12 september 2010 19:04

Wow här tränas det för fulla muggar! Och bra går det oxå :) Tävla, tävla, tävla ;)
Vi kanske ses på tisdag då???
Kramiz!

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

12 september 2010 20:27

Japp dom här tjejerna blir tuffa på tävling det har jag nog sett.
Hoppas vi ses på Tisdag!!!! Kramis

 
Ingen bild

Lena

13 september 2010 08:44

Man måste ju träna mycket när det inte funkar !!

Syns imorgon alla goa hund vänner som ska till Väsby.

Kjam kjam

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

16 september 2010 12:24

Kul o träffa dig o din lilla tös i tisdags,blir ju inget ikväll p.g.a sjukdom så då syns vi ju inte i kväll synd, alltid kul o träffa er. Hoppas det känns lite bättre för dig nu inte kul när ens vänner inte mår bra tänkte på din väninna. Kramizen till er båda1

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

18 september 2010 23:37

Just det ni ska ju till Marma o ha det mysigt hälsa alla goa vänner, men kommer du inte o tränar på tisdag skulle bli på solna sundbyberg då.

Kramizen..............

 
Glimz

Glimz

27 september 2010 09:47

Det har gått många veckor nu!! Uppdatering tack *asg*
Kraaaaam!!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

28 september 2010 13:25

Ja jag ska uppdatera..Måste göra det på datorn hemma bara !!

Men den som väntar på ngt gott .....

Ha ha ha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards