Direktlänk till inlägg 29 september 2010

Äntligen eller ????

Av lenaochmarta - 29 september 2010 18:01

Nu kommer det en uppdatering igen !!   


Vi har ju varit på Marma ett glatt gäng och tränat hund och haft det bra..Bra väder med mycket spår och mys..Mycket kantareller blev det, jag satt i 2,5 timma och rensade när jag kom hem..De spår jag la blev lite konstiga pga de gula sakerna man hittade..


Märta har en ny kompis på jobbet som heter Saga, hon är en hungrig liten brud, bilden talar för sig själv..

  

Sedan har vi röj gänget i skogen, som bara älskar att dra pinnar..

Märta, Mary och Malte.

  

Anki och Mary på uppletandet !!

Sedan hittade jag en rolig svamp i skogen som jag INTE kunde låta bli att fota.

OLLON SVAMPEN Ha ha ha.

Denna tar tanterna till i Marma by, när karln inte pallar längre, därför är den lila !!

Och tanterna kommer glada och lyckliga tillbaka ifrån skogen !!!


Tyvärr så gick min skit kamera sönder, så nu ska jag spana in en ny typ "Lindha" kamera..


Jag och Anneli var och tränade med Nina i går, och det gick jätte bra med tjejen.

Hon är så duktig !! Tycker jag iallafall. Linförigheten funkar, ställandet under gång jobbar vi fortfarande på, läggandet utan DK kommer sitter nog snart. Apporteringen näääästan klart. Men jag måste säga att vissa människor har en syn som jag aldrig kommer att få..


Over and out ifrån oss denna gång !!

Kjam på Er och var rädda om varandra..

Lena å Märta


  

 
 
Ingen bild

Test

4 oktober 2010 09:22

.....

 
Glimz

Glimz

4 oktober 2010 11:12

Coolt nu kan man kommentera detta inlägg :) Vilka härliga dagar ni har haft i Marma, gött! Keep up the good mer Märta vännen, hon artar sig riktigt bra!!
Kramen från falköga *asg*

http://ninz.bloggagratis.se

 
Lindha

Lindha

4 oktober 2010 20:04

Snusk-maja där ;) Vilken (o)tur att just du hitta den svampen *asg*
Nu måste jag susa ut och se när ni tränar, Era doggs börjar ju bli stora vovvar!!!!
Kramiz

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
KAT

KAT

7 oktober 2010 12:33

Typiskt dig att hitta en sån svamp, du stekte den väl också.....Vad härligt att läsa att M börjar bli duktiga tjejen....

Kram

http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

7 oktober 2010 13:29

Tycker svampen var riktigt fin !! Vissa älskar du
dessa saker !! Ha ha ha..

Kjam till Er alla..

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

8 oktober 2010 21:54

Kul nu kan man skriva lite, antar att ni haft det super i marma. Ja vi har ju en liten med falk ögon som ser allt DK på mig o tur är väl det hade ingen aning att jag gjorde DK.

Kramizen ses snart hoppas jag!

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

13 oktober 2010 21:26

Halloj nu är vi här igen!
Tack för igår alltid kul o träffa er o ni är så duktiga du o din lilla Mästis,jag var på klubben i dag o det var riktigt kul o testa en träningstävling förutom att lotus blev kär i en liten söt vovve så lite dålig konsentration på platsliggningen annars är jag nöjd för att vara vår första träningstävlig.
Kramizen

 
Glimz

Glimz

14 oktober 2010 23:23

Kom igen tjejjen! U now what I mean :)
KRAM!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anneli/Lotus

15 oktober 2010 07:43

Vilken linförighet igår svansen gick så fint precis som Ninizen förklarade en gång hon var sååå fokuserad på dig, ni är riktigt duktiga.
Så roligt o titta på er för ni är så fina ihop.

Kramizen....Torrgå????

 
Ingen bild

Lena

15 oktober 2010 11:34

Tack Nina för dina ord i luren igår.
Annelie absolut ska vi torrgå, det måste iallafall jag göra, sedan får vi filma varandra..
Å dina ord värmer Annelie..Kram kram till dej å Grabben.

Nu ska jag ändra lite saker bara !! Sedam kör vi så det ryker..

Kjam till Er alla
Lena å Pärtan

 
Gudrun

Gudrun

30 oktober 2010 19:26

Tack för trevligt sällskap idag, Gudrun och Tuva

http://www.fetzerskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards