Alla inlägg den 17 december 2010

Av lenaochmarta - 17 december 2010 06:47

kan vara skönt ibland, eftersom jag inte fick någon ledighet i jul alls. That's life som chefen i Paris, kul kille NOT..  Men det finns andra jobb att söka, så då är det pay back time.   


Idag ska det fixas här hemma ifall det kommer några närmast sörjande, eftersom jag fyller 25 idag. Men snart så har man fyllt 25 2 ggr. Usch.  


Imorgon så är det ju utställningen på Stora Sthlm ska bli spännande att se hur det går. Ska fixa lite mat att ta med mej, ngn smaskig Pasta sallad. Men om vi åker ut i första svängen så har vi ju middagen fixad, tänk positivt. Ja ja män.


Har lite funderingar på en knöl som jag har hittat på ryggen, det känns inte kul. Jag är ju inte den som springer till läkaren, men nu tror jag iallafall att jag måste gå och kolla den.


Vi har tränat lite i kylan oxå, det finns ngr bra parkerings platser som vi kan vara på, så det funkar..


Fick en fin bild på Märta av kusinen från i somras. Kan inte låta bli att lägga upp den.


Ha det så bra därute i vinter kylan.

Kramen ifrån oss.



  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards