Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av lenaochmarta - 17 augusti 2010 09:39

Kan kanske vara på sin plats, många tankar som snurrar just nu..

Ska jag eller inte, jag har bestämt med att jag INTE ska köpa en MC till.

Jag kommer inte ha tid, har kört 2 ggr denna sommaren så denna bild bjuder jag Er på. det var kul så länge det varade..

  

Vad har vi gjort under veckorna som har gått. Jo vi har tränat med Nina. Och som vanligt var det riktigt bra. Jag fick många goda förslag. Som verkligen funkar på damen. Jag gav Nina en uppgift oxå hoppas hon har löst den med !! Ha ha ha.


Igår så tränade jag på Bro Håbo med Gudrun och Tuva, vi skulle vara på möte på klubben och passade på att träna lite innan mötet. Och det gick riktigt bra, Vi körde lite budföring och för Tuvas del funkar det klockrent, vilken fart den damen hade, Märta va inte så dålig hon heller.

Linförigheten funkar riktigt bra, inkallningen är det bra fart i, ska lägga till nu att hon ska komma in vid min sida. Sedan har vi ställandet under gång som vi inte ens har börjat med, men det kommer. Hon vill gärna sätta sej ner på en gång.


Läggande under gång funkar inte lika bra, men vi kämpar på.  Har fått ngr bra tips som jag ska prova. Ja som ni märker så traglar vi på. Men det känns iallafall att vi är på väg i rätt riktning å det är bra.


Ta hand om varandra där ute nu, och var rädda om Er.

  


Kjam ifrån oss.

Lena å Märta





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards