Alla inlägg den 11 april 2011

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..


Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant..

Avståndeleken var så där kul men hon gjorde det hon skulle..


Dumpe var väl ingenting enl henne, fram och kolla och den var det ingenting med det, lika med skrammlet. Men spökena blev hon redigt förbannad på.. Hyena med ragg ända upp i nacken..Men hon löste även detta. Luktade på händerna och av med luvan sedan var vi klara för att gå vidare..

Skottet lika så inga problem, test ledaren sa till mej att hon fick en 5 på skotten och jag sa "jaha" har ju inte så mycket koll på vad de där rutorna står för..Men alla andra protesterade och jag fattade lite senare att jag har blivit lurad !!


Det var en rolig dag för oss alla som var med, och syrran Mary klarade sej oxå galant.


Så nu kan vi ut och tävla för fulla muggar..


Vi har haft 1 visning på lgh och nästa visning är imorgon så vi hoppas detta går undan nu.


Vill så gärna flytta till lilla huset på prärien !! Märta kan springa lös, 700 m till vattnet så simma ska både hon och jag göra. Båten tar vi hem ifrån landet eftersom det ska införskaffas en ny dit..


Marma ligger framför oss, och då ska jag få hjälp av en "expert" så det ser jag verkligen fram imot. Alla gamla underbara "tokdårar" ska med och ngr nya oxå tror jag. Anneli och jag ska snarka ihop dessa dagar. Och våra hundar funkar ju så bra ihop..


På söndag ska vi träna lydnad på Bro Håbo mellan 10-16 om inget annat kommer imellan..


Nä nu ska jag klippa lite klor och ta en långprommis med Märta.


Ta hand om er nu alla underbara vänner.

Kram kram

Lena å Märta

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards