Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Hemma igen

Av lenaochmarta - 2 augusti 2010 07:28

efter 2 veckor i Dalarna, vad har vi gjort dessa veckor, jo gubben har isolerat huset så att vi kan vara där i vinter och åka scoter, Altanen byggs just nu, Tim har varit med oss och även Kalles systerdotter Isabella, de har fiskat och badat.


De 2 hade även en dektektivbyrå som Märta va med i. De har spionerat på snickaren..Och Märta skötte sej bra.


Igår så träffades vi ett helt gäng på Barkarby för att spåra lite, vi la ett ängspår med 4 apporter, hon tuffade på tog alla apporterna med hon va inte direkt på hugget, har bajs mm han hon käka i spåret. Hon ser så ointresserad ut men ändå så tar hon apporterna ??!!..


Men det löser sej nog, sedan drog jag hem till syrran för att hennes gubbe skulle hjälpa mej med lite pappersjobb, jag har ju köpt en lgh i Farsta Strand..


Just nu när jag sitter och skriver så blir Märta biten av en geting under tasses, djävla kryp...


Dag att ta hand om henne..


Kjam på Er alla därute, och ta hand om varandra..



 
 
Ingen bild

Anneli/Lotus

3 augusti 2010 16:30

Tack för i dag alltid kul o träffa er Lotus o Märta hade riktigt kul ett tag, Du är alltid så himla gullig o rar Lena o ch det gillar vi Lotus o Jag.

Kramizen hoppas vi ses snart igen!

 
Glimz

Glimz

4 augusti 2010 22:55

Gött med semester, det sitter aldrig fel :) Fortsätt inte spåra om det blir fel vännen :D Men vad i hela friden, kan dem inte ens låta våra hundar vara ifred *grrrr* Bra att hon har världens bästa matte!
Kraaamizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Gudrun och Tuva

Gudrun och Tuva

7 augusti 2010 18:46

Hundarna är inte alltid på topp! Det ger sig, vi kanske kan träffas någon kväll nästa vecka och lägga spår ? Vid brandstationens övningsområde kanske?

http://www.fetzerskennel.se

 
Ingen bild

Tim Fremdling

13 augusti 2010 18:24

Jag är faktist rätt nöjd med våran dektetivbyrå
den HETER BROSENS DEKTETIVBYRÅ (MÄRTA ÄR CHEF

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards