Alla inlägg den 15 februari 2010

Av lenaochmarta - 15 februari 2010 13:51

har vi varit på i helgen, vi träffades på Sthlm Södra på söndagen. Jag skulle ju hit och träffa dottern, men vi blev flera..


Nu ska jag se om jag kommer ihåg alla.

Therese med Dustin och Boris

Jamie å Jonny med Erni, Diva + 2 till.

Annete med Ronja och Bella

Kristine med 2 st ullmopsar

Theresa med Ragge

Cicci med 2 st pudlar


Vi alla tog en långpromenad i detta vinterland, stigarna i skogarna runt omkring va inte direkt plogade, men vi pulsade oss fram. Även de minsta uppskattade denna prommis i skogen, det va 5 st chiwavver  med "stavas inte så" jag vet.  


Sedan for vi fort som attan till Barkarby flygfält för att möta upp Carina med djur, Anki å Malte och sist men inte minst Jocke och Malin och lilla Mira.   


Kallt som attan va det så vi drog till IKEA och fikade. Satt och funderade på om man inte kunde införskaffa "Barnfria ställen". Föräldrar som pratar psykolig snack med sina barn medans de röjer och gapar och skriker. Kan detta betyda att jag börjar bli en gnäll kärring !!   





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards