Alla inlägg den 23 juni 2010

Av lenaochmarta - 23 juni 2010 05:38

har vi nu varit på, vilket var riktigt roligt. Inte alls lika mycket hundar som det brukar.


Jag med Märta, Anki med Mary, och Melvin skulle ju ställa ut, men pga olika orsaker så blev det bara jag med Märta. Lena följde med mej för att fota. Tack Lena.


Det började med att vi körde vilse, satt och skrattade i bilen så vi missade avfarten i S-tälje. Men vi kom fram iallafall.


Jag hade en sådan tur att min gammla MC lärare Johan med flickvän var därnere. Så jag log lite och han ställde Märta åt mej. Jag trodde inte att Märta skulle ha ngn chans att vinna så jag sa till Johan, om hon vinner så blir det en platta öl och Famous.

Taget sa Johan..Oooopps hon vann..Att jag inte kan lära mej att hålla min trut någon enda gång.


Här softar vi lite i gräset.

  

  

Här ställer Johan upp henne !! Det va inte lätt Domaren tog 20 minuter per hund, vem skulle inte tröttna !!

  

Så här gick det iallafall 1:a Plats och klassvinnare.. Yeeesss

  

Så stiligt så.


VV1

Feminint välformat huvud, bra stop, trevligt uttryck, välformade ögon,välburna öron,tillr. vinklar fram och bak, bra färger,rör sig väl för åldern, trevligt temperament.


Tack Johan för all hjälp.

Kat och Ettan var där och kollade, Anita var oxå där och tävlade lkl 2.


Nu är det dags att göra sig i ordning för jobbet och leveransen till Johan.


Kjam på Er alla ifrån oss

Ta hand om varandra.     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards