Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Det händer inte

Av lenaochmarta - 22 februari 2010 16:36

så mycket för tillfälle hos oss.


Det är kallt och jag springer på möten mm.


Men jag har anmält mej till Canis så nu kommer det lite klicker tips via mailen. Alltid en start, håller ögonen öppna på ngn lämplig kurs i detta ämne.


Idag kväll så ska vi ut med jobbet och käka på Libanesisk restaurang..Får se vad det smakar. Har bråkat med chefen här i Sverige idag, så smakar inte maten bra får jag väl kasta den på honom. IDIOT !!


Han är så djävla arrogant, idag kom han in på mitt rum och sa - Du Lena skrivaren som du har ska vi ta. - Jaha sa jag varför det ? - Jo vi behöver den. (Till saken hör att jag printar löne papper mm som inte andra ska se. Just därför har jag denna skrivare på mitt rum).


- Det kan du glömma sa jag, - Han sa inget utan bara gick iväg.

Vi möttes sedan vi kaffemaskinen och då hade han besök med sej. Chefen tittade på mej och frågade om jag har lugnat ner mej. - Nä du ligger inte på plus hos mej sa jag. Då har vi problem sa han - Jaha du har problem INTE jag !!


Han har ringt till min chef i Holland och gnällt, stackars honom Lena har varit elak !!


Det kan han ha !!


Idag va jag och tvättade min bil på lunchen, handtvätt och städning invändigt för 220,00 billigt och bra tycker jag..


Over and out


Kjam kjam till Er alla därute !!


 
 
Lindha

Lindha

23 februari 2010 12:06

Verkar som folk drabbats av snövädret som är & blir skitarga, bra där Lena, stå på dig!!!

Var hitta du den tvätten???
Kram kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

26 februari 2010 22:50

You got'a fight for your right..........
Kraaaam

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lenaochmarta - 25 mars 2014 14:42

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ngt här,   Men vem behöver en Blogg nu när Facebook finns.     Här har det hänt lite saker sedan sist, jag har flyttat ifrån torpet i Upplands Bro till en Väderkvarn i Enköping. Vilket var ett riktigt h...

Av lenaochmarta - 27 juni 2011 14:12

Har fått lite pikar på att bloggen skulle uppdateras, så det är väl lika bra att göra det !!   . Vet inte riktigt vad ni förväntas att få läsa, för här händer det inte så mycket. Inte som alla andra duktiga som är ute och tävlar.    Vi var ju med...

Av lenaochmarta - 20 maj 2011 11:13

Ja vad har vi gjort !! Vi har ju varit på Marma och det var underbart !! Vi var ett underbart gäng som vanligt, spår och lite lydnad, god mat och många skratt. Märta lärde sej att skälla !! Det var Jocke's förtjänst.   Sedan har ju Märta gjort ...

Av lenaochmarta - 21 april 2011 10:17

De såg jag verkligen fram imot, men imorse sket det sig totalt    Kommer till jobbet drar igång datorn och mailen ramlar in. Där finns ett mail som inte var kul att läsa, min chef som sitter i Frankrike har blivit sjuk på sin semester, och nu kan int...

Av lenaochmarta - 11 april 2011 17:42

Nu sitter jag på balkongen och njuter i solen !! Så underbart, trodde verkligen inte att man kunde längta så mycket. Men efter denna hårda kalla vinter så är det så för min del iallafall..   Nu har Märta gjort sitt MH och hon skötte det galant.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards